Menü






















 





Powered by Core Design

Település:

Utca:

Házszám:
       


 POLGÁRMESTER
 Minden pénteken 8:00 - 12:00

 JEGYZŐ
 Minden kedden 8:00 - 12:00

 KÖZTERÜLET-FELÜGYELŐ
 Minden hét első munkanapján
 8:00 - 10:00

 
HIVATAL
 Hétfő: 8:00 - 12:00

 Kedd: 8:00 - 12:00
 Szerda: 8:00 - 12:00, 13:00 - 18:00
 Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
 Péntek: 8:00 - 12:00

 KORMÁNYABLAK
 Hétfő: 7:00 - 17:00

 Kedd: 8:00 - 12:00
 Szerda: 8:00 - 12:00
 Csütörtök: 8:00 - 18:00
 Péntek: 8:00 - 12:00

 ÁNTSZ
 Hétfőtől csütörtökig:
 9:00 - 12:00, 13:00 - 16:00
 Pénteken az ügyfélfogadás szünetel

Programok




Szarvasi Víziszínház

Helyi linkek





































 



Ebösszeírás 2017.
No title

TÁJÉKOZTATÓ

Az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII. törvény (a továbbiakban: Ávt.) 42/B. § (1) bekezdése értelmében a települési önkormányzat három évente legalább egy alkalommal ebösszeírást végez, ezért Szarvas város közigazgatási területén

2017. október 01. - október 31. között ebösszeírást tartunk.

Az Ávt. értelmében az eb tulajdonosa vagy tartója az ebösszeíráskor köteles az adatlapon feltüntetett adatokat a települési önkormányzat rendelkezésére bocsátani. Az adatszolgáltatási kötelezettséget az ingatlan levélszekrényébe kézbesített ebösszeíró adatlapon – az ott tartott minden ebről külön – kell teljesíteni. Az adatlap sokszorosítható.
Az adatlapot csak a kertes házakba juttatjuk el, mivel ott jellemzőbb az ebtartás. Az emeleti lakásban ebet tartó személyek, illetve azok az ebtartók, akiknek további ebösszeíró adatlapra van szükségük, azt beszerezhetik:

A kitöltéssel kapcsolatos tájékoztatás Fabó Szilvia igazgatási ügyintézőtől személyesen vagy a 66/311-122/105. melléken kérhető.
Az ebösszeíró adatlapot az ebet nem tartó ingatlantulajdonosok is szíveskedjenek visszajuttatni név és cím kitöltésével, aláírással ellátva, így segítve az adatszolgáltatást elmulasztó ebtartók kiszűrését.

Az ebösszeíró adatlap(ok) leadásának határideje: 2017. október 31. napja 20.00 óra
A kitöltött és ebtartó aláírásával ellátott adatlap:

  • leadható a Szarvasi Polgármesteri Hivatal (5540 Szarvas, Béke u. 1.) portáján (hétfőtől-csütörtökig: 8.00-20.00 óra között, péntek: 8.00-17.30 óra között),
  • elküldhető a Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges email címre,
  • beküldhető postai úton a Szarvasi Polgármesteri Hivatal Hatósági és Szociális Osztály 5540 Szarvas, Szabadság út 36. címre.

Az adatszolgáltatási kötelezettséget elmulasztó ebtartó - az állatvédelmi bírságról szóló 244/1998. (XII.31.) Korm. rendelet alapján - 30.000,- Ft állatvédelmi bírsággal sújtható.

A kedvtelésből tartott állatok tartásáról és forgalmazásáról szóló 41/2010. (II.26.) Korm. rendelet 17/B. § (10) bekezdése értelmében négy hónaposnál idősebb eb csak transzponderrel megjelölve tartható. A jelöletlen ebet tartó személy 45.000,- Ft állatvédelmi bírsággal sújtható.

Szarvasi Polgármesteri Hivata
Hatósági és Szociális Osztály

Ebösszeíró adatlap

LETÖLTÉS

Kitöltési útmutató

LETÖLTÉS

Felhívás lakossági útépítésre
No title

Tisztelt Szarvasi Lakosok!

Szarvas Város Önkormányzata az útépítési érdekeltségi hozzájárulásról szóló rendeletében lehetőséget biztosított arra, hogy a szilárd burkolattal nem rendelkező utak kiépítése lakossági összefogással és hozzájárulás mellett történjen meg.

Sajnos, ebben az önkormányzati ciklusban belterületi útépítésre kiírt pályázat vélhetően nem jelenik meg, így minden útépítés kivitelezését az Önkormányzatnak és a lakosságnak kell közös erőből elvégeznie.

A rendelet értelmében a szilárd burkolattal nem rendelkező utak kiépítéséhez a teljes kivitelezési költség 25 %-át az ingatlantulajdonosok állhatják, míg a további 75 %-át Szarvas Város Önkormányzata biztosítja egy erre elkülönített keretből.

Szarvas Város Önkormányzata várja az útépítési szándékkal rendelkező utcák lakóközösségeinek kezdeményezését.

Amennyiben felkeltette érdeklődésüket az útépítés lehetősége, úgy keressék választókerületi képviselőjüket, vagy amennyiben kényelmesebb Önöknek, úgy minden részletre kiterjedő felvilágosítást Szarvas Város Polgármesteri Hivatala (Klimaj Attila útügyi referens) is tud adni. Mindemellett a rendelet a www.szarvas.hu honlapon teljes terjedelmében megtekinthető.

Tegyünk együtt a jövőnkért, kényelmünkért! Várom szíves érdeklődésüket, megkeresésüket!

Szarvas, 2017. augusztus 23.

Babák Mihály
Szarvas Város Polgármestere

Pályázati felhívás
No title

Pályázati felhívás Szarvas város közigazgatási területén végzendő közúti személyszállítási közszolgáltatás ellátására

LETÖLTÉS

Pályázati hirdetmény
No title

Pályázati hirdetmény az 1. számú gyermek háziorvosi körzet ellátására

Szarvas Város Önkormányzata pályázatot hirdet az 1. számú - egy településrészt érintő, 2012.03.01. napjától tartósan betöltetlen, jelenleg helyettesítéssel ellátott - körzet gyermekorvosi feladatainak ellátására.

Működtetés formája:

Előnyben részesül a vállalkozói jogviszonyban történő feladatellátás, de megoldható közalkalmazotti jogviszonnyal is. A feladatellátás területi ellátási kötelezettséggel jár. Tartósan betöltetlen körzetként a pályázó letelepedési támogatást igényelhet. Az önkormányzat szolgálati lakást, valamint felszerelt rendelőt biztosít.

Pályázati feltételek:

  • a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben foglalt képesítési előírásoknak való megfelelés,
  • büntetlen előélet,
  • Magyar Orvosi Kamarai tagság,
  • az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben és a végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII. 23.) Korm. rendeletben előírt feltételek teljesítése.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolata,
  • szakmai önéletrajz,
  • Magyar Orvosi kamarai tagság igazolása,
  • a pályázó hozzájáruló nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárásban való résztvevő személyek a pályázati anyagot megismerjék, abba betekinthessenek,
  • a pályázónak nyilatkoznia kell arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul a nyilvános tárgyaláshoz.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017.10.16.
A pályázat elbírálásának határideje:
2017.10.19.
A munkakör betöltésének időpontja:
2017.11.01.

A pályázat benyújtásának módja:

Egy példányban postai úton Babák Mihály polgármesternek (5540 Szarvas, Szabadság út 36.) kell benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni „Gyermekorvosi pályázat 1. számú körzetre”.
További információt Dr. Melis János címzetes főjegyző nyújt a 66/311-122-es telefonszámon.

                    Babák Mihály sk.                                     Dr. Melis János sk.
                       polgármester                                          címzetes főjegyző 

Pályázati hirdetmény
No title

Pályázati hirdetmény a 2. számú gyermek háziorvosi körzet ellátására

Szarvas Város Önkormányzata pályázatot hirdet a 2. számú - egy településrészt érintő, 2017.05.01. napjától betöltetlen, jelenleg helyettesítéssel ellátott - körzet gyermekorvosi feladatainak ellátására.

Működtetés formája:

Előnyben részesül a vállalkozói jogviszonyban történő feladatellátás, de megoldható közalkalmazotti jogviszonnyal is. A feladatellátás területi ellátási kötelezettséggel jár. A praxisjog térítésmentesen kerül átadásra. Az önkormányzat szolgálati lakást, valamint felújított és felszerelt rendelőt biztosít.

Pályázati feltételek:

  • A háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25) EüM rendeletben foglalt képesítési előírásoknak való megfelelés
  • büntetlen előélet
  • Magyar Orvosi Kamarai tagság
  • az önálló orvosi tevékenységről szóló 2000. évi II. törvényben, és a végrehajtásáról szóló 313/2011. (XII.23.) Korm. rendeletben előírt feltételek teljesítése.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • iskolai végzettséget, szakirányú képzettséget tanúsító okiratok másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány másolata,
  • szakmai önéletrajz,
  • Magyar Orvos kamarai tagság igazolása
  • a pályázó hozzájáruló nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárásban való résztvevő személyek a pályázati anyagot megismerjék, abba betekinthessenek,
  • a pályázónak nyilatkoznia kell arról, hogy a pályázat elbírálását zárt ülésen kéri, vagy hozzájárul a nyilvános tárgyaláshoz.

A pályázatok benyújtásának határideje: 2017.10.16.
A pályázatok elbírálásának határideje:
2017.10.19.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
2017.11.01.

A pályázatok benyújtásának módja:

Egy példányban postai úton Babák Mihály polgármesternek (5540 Szarvas, Szabadság út 36.) kell benyújtani. A borítékon kérjük feltüntetni „Gyermekorvosi pályázat 2. számú körzetre”
További információt: Dr. Melis János címzetes főjegyző nyújt a 66/311-122-es telefonszámon.

                          Babák Mihály sk.                                                   Dr. Melis János sk.
                             polgármester                                                        címzetes főjegyző

Pályázati hirdetmény Nyomtatás E-mail
2017. szeptember 19.
No title

Szarvas Város Önkormányzata nyilvános pályázatot
hirdet a tulajdonában lévő Szarvas, Szabadság u. 6-10.sz. alatti üzlet bérletére

A nyilvános pályázaton részt vehet bármely természetes, vagy jogi személy, illetve vállalkozó, aki a pályázati kiírásban közölt feltételeknek eleget tesz.

1, A bérbe adandó helyiség alapadatai:

          - helye:                        Szarvas, Szabadság utca 6-10.
          - alapterülete:             52 m2
          - rendeltetése:             kereskedelmi egység
          - a helyiség fűtése:      termálfűtés
          - egyéb felszereltség:   nincs

2, A bérleményt kereskedelmi, iroda, szolgáltatás célra lehet hasznosítani. No title

3, A bérleti szerződés időtartama 5 év,  a bérleti szerződésben rögzítésre kerül, hogy a bérbeadó a bérleti szerződést indoklás nélkül 1 év határidővel írásban felmondhatja.

4, A bérlő a bérleményben alapvető szerkezeti változtatásokat nem, átalakításokat csak a bérbeadó írásos hozzájárulásával végezhet. A nyertes pályázó nem követelheti a bérbeadótól, hogy a helyiséget a pályázatban megjelölt használatnak (tevékenységnek) megfelelő módon kialakítsa, felszerelje, illetve berendezze, ezen költségek viselése a leendő bérlőt terhelik. A bérbeadó kiköti, hogy bérbeszámításra nincs lehetőség.

5. A nyertes pályázó (leendő bérlő) köteles gondoskodni:

      a.) a helyiség burkolatainak  pótlásáról, illetve cseréjéről,
      b.) a helyiséghez tartozóüzlethomlokzat (portál) kirakatszekrény, biztonsági berendezések karbantartásáról,

      c.) a helyiségben folytatott tevékenység körében felmerülő felújításról, pótlásról illetőleg cseréről,

      d.) az épület olyan központi berendezéseinek karbantartásáról, amelyet a bérlő használ, illetőleg tart üzemben,

      e.) az épület továbbá a közös használatra szolgáló helyiségek és területek tisztításáról és megvilágításáról, a  szemét elszállításáról, amely a bérlő tevékenységével függ össze.

6, A bérlemény minimális bérleti díja 14.000, - Ft/m2/év + ÁFA, amely összeg nem tartalmazza a közüzemi és egyéb díjakat ( víz, villany, termál fűtés, szemétszállítás stb.). A bérleti díj minden évben a KSH által közölt hivatalos inflációs rátával automatikusan növekszik.

7. A nyertes pályázónak a bérleti szerződés megkötését megelőzően 100.000,-Ft kauciót kell megfizetnie a bérbeadó részére. A kauciót a bérbeadó kizárólag a bérleti jogviszonnyal kapcsolatban keletkezett, a bérlővel szemben fennálló, felszólítás ellenére meg nem fizetett követelések kielégítésére használhatja fel, továbbá a bérlő által az ingatlanban okozott kár megtérítésére nyújt fedezetet. Amennyiben a kaució összege nem kerül felhasználásra, akkor a bérleti jogviszony megszűnése esetén az a bérlőnek visszajár.

8. A nyertes pályázó a szerződéskötést követő 15 napon belül köteles az üzlethelyiségre vagyonbiztosítást kötni.

9, Az írásos pályázatnak tartalmaznia kell:

  • a pályázó neve, születési neve, születési helye és ideje, anyja neve, lakcíme, személyi azonosítója (jogi személy esetén elnevezése, székhelye, cégjegyzékszáma vagy bírósági nyilvántartásba vételi száma, statisztikai számjele, képviselőjének neve),
  • a pályázóáltal ajánlott bérleti díjat, amely nem lehet kevesebb a 6. pontban meghatározott minimum bérleti díjnál,
  • a helyiségbenfolytatni kívánt tevékenység megnevezését, annak rövid ismertetését,
  • A pályázónyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy az Nvtv. 11. § (11) bekezdése szerint vállalja, hogy:
    • a hasznosításra vonatkozó szerződésben előírt beszámolási, nyilvántartási, adatszolgáltatási kötelezettségeket teljesíti,
    • azátengedett nemzeti vagyont a szerződési előírásoknak és a tulajdonosi rendelkezéseknek, valamint a meghatározott hasznosítási célnak megfelelően használja,
    • ahasznosításban – a hasznosítóval közvetlen vagy közvetett módon jogviszonyban álló harmadik félként – kizárólag természetes személyek vagy átlátható szervezetek vesznek részt.
  • nyilatkozatotarról, hogy a pályázati feltételeket elfogadja.

10, Az ingatlan bérbevételére vonatkozó pályázatokat 2017. október hó 31. napjának 10.00 órájáig személyesen, írásban, zárt borítékban kell benyújtani a Szarvasi Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Gazdasági Osztályához. (104-es iroda)

    A zárt borítékon

Pályázat a Szarvas, Szabadság út 6-10. szám alatti ingatlan bérbevételére.
A bontási ülésig felbontani TILOS”

    feliratokat kell feltüntetni.

11, A pályázatok bontása a beérkezési határidőt követő Gazdasági és Pénzügyi Bizottság soron következő rendes ülése, majd ezt követően a bizottság javaslatot tesz a bérlő személyére a Képviselő-testület felé.

12. A bérbeadó a prioritási szempontokat figyelembe véve azzal a pályázóval köt bérleti szerződést, aki a legmagasabb bérleti díjra tesz ajánlatot. Azonos ajánlat esetén, az azonos ajánlatot tevő pályázók között a felbontástól számított 8. napon belül ártárgyalás kerül megrendezésre, melyet a Gazdasági és Pénzügyi Bizottság bonyolít.

13, A pályázatot kiíró fenntartja azon jogát, hogy a pályázatot (pályázatokat) indoklás nélkül eredménytelennek minősítse.

A pályázattal kapcsolatban további információ a Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Gazdasági Osztályán kérhető (104-es iroda, Tóth Sándor és/vagy Czesznak Ildikó ügyintézőktől), a helyiség megtekinthető előzetes egyeztetés alapján.


Szarvas Város Polgármesteri

Hivatala

 
< Előző   Következő >



Elérhetőségek


 SZARVASI
 POLGÁRMESTERI HIVATAL
 5540 Szarvas, Szabadság út 36.
 Tel.: 66/311-122
 K.tel.: 66/400-175
 Fax: 66/311-704
 E-mail: Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges

 TITKÁRSÁG
 Tel: 66/311-490
 Fax: 66/210-063
 E-mail: Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges

 KÖZTERÜLET-FELÜGYELET,
 TÉRFIGYELŐ SZOLGÁLAT

 5540 Szarvas, Petőfi u. 12. 
 Tel.: 20/539-4929, 20/484-6690
 E-mail:
  Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges

Reklám







Kötelező biztosítás kalkulátor





 

 

 




































































 



 

Copyright © 2017 Szarvas Város Önkormányzata

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter